اهمیت تغذیه و صبحانه کامل در سلامتی | تغذیه سالم

اهمیت تغذیه و صبحونه کامل در سلامتی

اهمیت تغذیه و صبحونه کامل در سلامتی

*شما می تونین تخم مرغای آب پز رو در یخچال نگه ارید و تنها کاری که لازمه انجام بدین گرم کردن اون هستش و پس از ان شما یه صبحونه کامل در اختیار دارین.

*ماست از جمله موادیه که می تونه جای صبحونه رو واسه شما بگیره. البته باید به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که این ماست باید کم چرب باشه تا خیلی چربی وارد بدنتون نکنه.

*یکی دیگه از صبحانه های کامل و ساده و سریع به کار گیری مقداری نون و کره بادام زمینی است. این صبحونه می تونه انرژی و پروتئین لازم رو وارد بدن شما کنه.

*میوه ها از جمله موادی هستن که می تونند به جای صبحونه از اونا استفاده کرد. در بین میوه ها هم سیب می تونه بهترین جانشین باشه. این میوه هم می تونه مواد معدنی رو وارد بدن شما کنه و هم اینکه بوی بد دهن رو هم رفع می کنه.

*اگه نمی خواین به جای صبحونه از میوه های تازه استفاده کنین متخصصین پیشنهاد میدن تا از یه مقداری نون به همراه مربا استفاده کنین. شیرینی این مواد به شما انرژی میدن.

*ما روزانه واسه صبحونه از پنیر استفاده می کنیم و همین پنیر اگه به صورت محلی باشه و چربیای اضافی به اون اضافه نشده باشه، می تونه به همراه مقداری نون سبوس دار یه صبحونه کامل و خوشمزه باشه.

*واسه یه صبحونه پر ویتامین می تونین از آجیلا استفاده کنین. آجیلا به تنهایی می تونن گزینه های خوبی باشن اما اگه در کنار ماست از اونا استفاده کنین به طور کامل پروتئین لازم رو وارد بدن شما می کنه.

.

منبع :

دیدگاهتان را بنویسید

بستن منو